Цей кейс цікавий тим, хто шукає підрядника із SEO-просування для тривалої спільної роботи. Тому що ми описуємо тут результати співробітництва за 7 років. Можна сказати, що всі 7 років ми допомагали ростити бізнес і змінювали стратегію просування у міру зростання. Ніяких вибухових цифр щодо трафіка немає, є тільки факт: замовник завантажений роботою всі 7 років, він відкрив нові напрямки діяльності, бізнес замовника виріс у два рази. Поговоримо про це.
Період роботи з 3 липня 2016 року до поточного часу.
Бізнес-ніша замовника: продаж обладнання для медичних лабораторій. Сайт являє собою каталог продукції, яку можна замовити. Ніша дуже вузька, низькоконкурентна і це сильний бік проєкту.
Але є й складний бік.
Сайт замовника: дуже старий, зроблений на symfony. Це рідкісна адмінпанель, до того ж сайт розробляли поспіхом, і він має безліч недоліків як у дизайні, так і в юзабіліті. З такою адмінпанеллю складно допрацьовувати сайт.
Завдання замовника: привести сайт до ладу, щоб він відповідав вимогам користувачів, приносив заявки, залишаючи сайт без редизайну й переведення на більш сучасну адмінпанель.
Регіон просування: Україна
Дані на початок проєкту:
Відвідуваність: 423 відвідувачі на місяць
Основне джерело трафіка: 38% прямі заходи і 38% переходи з пошукових систем. Більше 80% переходів на сайт із ПК.
Обмеження щодо проєкту:
- Робота сайту на старій адмінпанелі, яка не давала можливості реалізувати всі ідеї.
- Сайт розроблявся давно й сучасним вимогам юзабіліті вже не відповідає. Навіть елементарні речі на кшталт телефону, який має розміщуватися в правій частині першого екрана або CTA кнопки (заклик до дії), що повинні відрізнятися за кольором від загальної кольорової гами сайту, реалізувати не можна.
- Замовник не погоджує зміни, навіть ті, які фізично впровадити можна, у тому числі щодо юзабіліті на сайті, тому що він і так уже одержує трафік і заявки й не вважає за потрібне щось переробляти, і навіть аргументи високого показника відмов (уходів із сайту) не впливають на рішення.
Як ми підтримували роботу старого сайту й просували його
Вирішили спочатку виправити у межах можливого юзабіліті сайту.
Оскільки генерувати трафік на непідготовлений сайт не можна, це призводить до підвищення % відмов, до поганих поведінкових характеристик на сайті.
Ось такий вигляд сайт має зараз.
Для сайту з настільки прадавньою адмінкою це максимально привабливий вигляд.
1. Технічні роботи:
- доробки за чек-листами usability;
- доробки на основі аналізу поведінки користувачів на сайті.
2. SEO-роботи в період з
- розробили докладне семантичне ядро;
- кластеризували пошукові запити;
- створили 23 посадкових.
Контент-план розробив сам замовник, виходячи з послуг і сегментації цільової аудиторії.
Кожний сегмент ЦА може перейти на потрібну йому посадкову сторінку й прочитати всю необхідну інформацію.
ТЗ для копірайтера, оптимізацію текстів роблять SEO-фахівці Справи, кожний текст у розділах “Новини” і “Статті” замовник писав сам, однак з 2019 року перестав надавати тексти.
Замовник був дуже залучений у створення контенту, тому що ніша дуже специфічна й вузька. Але це великий плюс у вузькій ніші з низькою конкуренцією локальний бізнес легше просувати.
Результати:
2016
423 відвідувачі на місяць
38% переходів з пошукових систем
54.2% відмов
2019
11 732 відвідувачі на місяць
94,5% переходів з пошукових систем
16.5% відмов трафік цільовий
На лютий 2019 року й до поточного часу сайт у топ-1 за основним запитом “обладнання для медичної лабораторії”
Висновки
Зараз замовник робить ставку на те, що ніша низькоконкурентна, тому того, що вже зроблено, більше ніж досить.
Однак сьогодні ніша низькоконкурентна в пошуку, а завтра багато хто побачить, що це прибутково, і вирішить теж з офлайн перейти в онлайн. Сайт, який видався і технічно, і візуально підходящим 2 роки тому, в цьому випадку ризикує різко звалитися вниз, тому що нові сайти будуть уже більш сучасними. І прийде такий час, коли зробити кнопку іншого кольору вже не спрацює й потрібно буде робити весь сайт з нуля на іншій адмінпанелі. І як показує практика, така ситуація наздоганяє в найневідповідніший час, а витрати на виправлення будуть більшими, тож чому просто не послухати фахівців, які вже багато таких ситуацій побачили й знають, як вийти сухими з води?
На нашому сайті ви також можете знайти інші кейси SEO просування в різноманітних тематиках.