Час на читання: 8 хв.
Сьогодні розповімо, як за допомогою регулярних робіт з SEO та грамотного usability утриматися у висококонкурентній ніші. Наливайте чай та поїхали :)
Період роботи з проєктом: з листопада 2014 року по теперішній час.
Сфера діяльності: виготовлення та продаж меблів для дому, індивідуальні замовлення.
Мета співпраці:
- виведення сайту в топ-10 за ключовими запитами основних напрямів;
- популяризація бренду;
- збільшення відвідуваності сайту та, відповідно, кількості звернень і замовлень.
Що маємо на старті робіт:
Сайт із застарілим дизайном і функціоналом, не адаптований під мобільні пристрої:
Позиції у пошукових системах: 44% в топ-10, семантичне ядро — 37 запитів.
Семантичне ядро - це список запитів, під які оптимізовано сайт. Саме за цими запитами можуть шукати потрібні товари/послуги потенційні покупці, тому так важливо, щоб за ними ваш сайт займав якнайвищу позицію у видачі. Саме для цього SEO-фахівці здійснюють певний пул робіт.
Що зроблено на сайті:
1. Комплекс стартових робіт з SEO-просування сайту:
- збирання та кластеризація семантичного ядра;
- оптимізація сторінок під вибрані запити;
- усунення технічних помилок.
2. Робота над вагою сайту.
3. Планові щомісячні (!) роботи з просування сайту в пошукових системах:
- оптимізація посадкових сторінок під поточне семантичне ядро;
- написання текстів і наповнення посадкових сторінок (раз на квартал проводиться аудит ніші. На його основі складається контент-план для наповнення посадкових сторінок дійсно актуальною інформацією, що допомагає виділити сайт для Google на тлі конкурентів);
- опрацювання непосадкових сторінок;
- виправлення помилок і доопрацювання сайту з точки зору usability (зручність для користувача).
Планомірна робота дала свої результати вже за пів року — за 81% цільових запитів сайт посідав позиції в топ-10 (тобто, знаходився на першій сторінці Google).
4. Наприкінці 2016 — на початку 2017 розроблено новий сайт, з адаптивною версією під мобільні пристрої.
За даними систем аналітики бачимо, що понад третина всіх гостей сайту (40%) заходять з мобільних пристроїв і планшетів! Тому вкрай необхідно було зробити сайт зручнішим для цієї категорії потенційних покупців і утримати їх!
Уже через пів року ми отримали результат, і він був максимальним — 100% запитів у топі! Але зупинятися на досягнутому — не в наших правилах Саме тому...
5. У 2019 році ми розширили семантичне ядро з 37 до 128 запитів.
Додано нові фрази, що охоплюють вужчі напрямки, актуальні для замовника.
6. Встановлено сертифікат безпеки — один з важливих факторів ранжування для алгоритмів пошукових систем!
7. На початку 2020 року розроблено новий сайт на новій сучасній адміністративній панелі з розширеними можливостями як для керування замовником, так і для SEO-просування.
Результати роботи:
Оновлення сайту, доопрацювання його для зручності користувачів, а також додавання адаптивної версії принесли свій результат разом з роботами з SEO-просування:
Користуватися сайтом з телефону стало набагато зручніше:
Позиції в пошукових системах зросли з 44 до 92%:
Зниження в листопаді 2019 на скриншоті — результат оновлення та розширення семантичного ядра: у перший місяць позицій за новими запитами, зрозуміло, ще немає, що впливає на загальний відсоток. Плюс, щоб побачити зростання, необхідні час і регулярні SEO-роботи. Так вийшло і в цьому кейсі — за два роки після розширення ядра позиції зросли на 30%:
Але варто сказати, що при цьому трафік на сайт зменшився. На скриншоті нижче — графік відвідуваності з липня 2014 року (за чотири місяці до початку просування) по листопад 2021 року:
На графіку добре видно, що до лютого 2016 року на сайті йшло зростання відвідуваності, а після — почався спад. З чим це пов'язано? За останні чотири роки конкуренція на інтернет-ринку у сфері продажу та виготовлення меблів дуже сильно зросла, тому одного інформативного та «юзерфрендлі»-сайту вже недостатньо.
Зазвичай у таких ситуаціях, якщо є потреба в оперативному збільшенні продажів з сайту, рятує контекстна реклама (у нашому випадку замовник отримує необхідну кількість заявок без залучення рекламного трафіку). А також використовуються інші інструменти інтернет-маркетингу (наприклад, соцмережі), здійснюється робота над іміджем компанії в онлайн-просторі, підвищується лояльність аудиторії за допомогою акцій та бонусних пропозицій.
Напишіть нам, і ми підкажемо найкращі стратегії просування в інтернеті саме для вашого бізнесу:
Що ще важливо. До початку просування всі переходи на сайт були переважно за доменним ім'ям. На сьогодні нам вдалося збільшити кількість джерел переходів:
Зараз це здебільшого (82%) візити з пошукових систем. Додалися також переходи за посиланнями, розміщеними на інших сайтах (результат зовнішньої SEO-оптимізації), а також з месенджерів і соцмереж. Таким чином сайт вийшов на нові рівні роботи з потенційними клієнтами!
З іншими нашими кейсами можна ознайомитися за посиланням.
Якщо ви хочете дізнатися, які можливості збільшення продажів з вашого сайту ви втрачаєте, напишіть нам і отримайте безоплатний аудит: