Час на читання: 5 хв.
Від кейсу до кейсу говоримо про те, наскільки важливо для SEO-просування – usability сайту: його логічна структура, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, не дратівливий дизайн, використання всіх сучасних інструментів Інтернет-маркетингу… сьогоднішній приклад не стане винятком. Робота в комплексі дає чудові результати!
Про замовника:
Сфера діяльності – охоронні послуги по всій Україні
Період роботи з проектом – 2014-2020
На момент початку робіт сайт виглядав так:
Адаптивної версії не було від слова “взагалі”. Тобто з телефонів користуватися сайтом було практично неможливо: дрібний шрифт; контент, що не вміщується на екрані; кнопки, натиснути на які не вдавалося з першого разу і т.д.
Не дивно, що показник відмов із пошукових систем становив рекордні 68,34%. Саме стільки гостей в середньому на місяц втрачав проект: ці кристувачі залишали сайт у перші ж десятки секунд. Досить вагомий аргумент для пошукових систем, щоб зробити висновок, що сайт не варто особливо часто показувати у видачі.
А між тим...
Останні кілька років користувачі все більше заходять в Інтернет з телефонів, ніж з ПК. І ця тенденція набирає обертів. Тому якщо не хочете втрачати трафік та потенційних клієнтів, варто приділити пильну увагу тому, як ваш сайт виглядає на екранах смартфонів!
Після первинних робіт з оптимізації отримано в середньому 676 переходів на сайт із пошукових систем (на місяць).
Але попереду ще велика робота на результат...
Що було зроблено на сайті охоронного агенства
На додаток до щомісячного комплексу робіт з внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту:
- Розробка адаптивної версії (та, що відображається на смартфонах)
- Заміна адмін-панелі сайту на CMS Sprava (крім її надійності, великою перевагою є заточеність безпосередньо під SEO-просування)
- Додавання української версії (до речі ось тут ми вже писали про те, як ще одна мовна версія допомагає збільшити цільовий трафік)
- Розширення семантичного ядра (це список запитів, за яким ведеться просування в пошукових системах Яндекс і Google) за рахунок україномовних запитів
- Коректне наповнення сторінок на обох мовних версіях
- Роботи з оптимізації швидкості завантаження сайту
- Виправлення технічних помилок
- Доопрацювання сайту з точки зору юзабіліті ((зручність для користувача):
А так сайт виглядає на смартфонах.
Такі зміни на сайті оцінили як користувачі, так і пошукові системи
Що отримали в результаті робіт з сайтом
Початок рабіт | 2020 | |
Трафік з пошукових систем | 676 | 1222 |
Показник відмов | 68% | 14% |
Кількість запросів у ТОП-10 Google | 66% (до розширення семантичного ядра) | 87% (після розширення семантичного ядра |
Позиції у Google стабільно зростали завдяки планомірній щомісячній роботі в поєднанні з факторами поведінки користувачів:
*Зниження були пов'язані з розробкою нового сайту і оновленням семантичного ядра
При такому підході завжди спрацьовує правило снігового кому: сайт стає кращим -> користувачі проводять на ньому більше часу – пошукові системи розцінюють це як привід вважати сайт корисним та цікавим, а значить – показувати його у видачі частіше… Ось він, майже весь секрет
Висновки
Паралельно з плановими роботами з SEO-просування сайту, командою нашої компанії проведено роботи з впровадження адмін-панелі для статичного сайту та його запуску із зручною структурою, адаптивною версією та можливістю більш ефективно працювати з ним SEO-фахівцеві. Це дозволило вивести сайт у ТОП Google та тим самим значно збільшити відвідуваність.
Залишіть заявку на безкоштовний аудит вашого сайту та дізнайтесь, як можна збільшити продажі з нього